Akademik direktor Dmitriy Emmanuilovich Shnol Oxbridge International School-ning rus bo’limi haqida gapirib beradi.

дмитрий-эммануилович-шноль

OIS maktabining rus bo’limi fan bilimlari va akademik natijalarga e’tibor qaratadi. 21-asr ko’nikmalari, meta-fan ko’nikmalari, yumshoq ko’nikmalar-bu aloqa, ijodkorlik, tanqidiy fikrlash, hamkorlik qilish qobiliyati — bu biz uchun ham juda muhim, ammo baribir biz aminmiz: avval bilim bo’lishi kerak. Bu asos bo’lib, u holda munozarani boshlash, tanqidiy baholash, yangisini yaratish mumkin bo’lmaydi. Darslarda biz turli xil texnikalardan foydalanamiz: guruh tadqiqotlari, o’yin mexanikasi va kuch va motivatsiyaga qarab farqlangan o’quv topshiriqlari va vaqt o’tishi bilan kengaytirilgan loyihalar, ammo bu barcha ish shakllari birinchi navbatda kuchli akademik bilim va fan ko’nikmalarini ta’minlash uchun tanlanadi.

OIS maktabida ishlash va rejalashtirish qobiliyatini rivojlantirish

Biz rivojlantirishga katta e’tibor qaratadigan yana bir muhim maqsad — bu ishlash, qattiq va uzoq vaqt ishlang. Biz maktabdagi bolalar hayotda oddiy, ammo zarur bo’lgan narsalarni o’rganishlarini istaymiz: diqqatni jamlash, natijalarini rejalashtirish va baholash, maqsadlariga qarab o’rganish strategiyasini yaratish.

Bunga qanday erishamiz?

Bizda batafsil va shaffof baholash tizimi mavjud. Semantik blok, birlik, 5-7 hafta davom etadi, har bir birlik doirasida yangi mavzu o’rganiladi, oxirida — yakuniy ish. Bizning qoidalarimizga ko’ra, yakuniy ishdan bir hafta oldin o’qituvchi unga tayyorgarlik materiallari va baholash mezonlarini yuklaydi. Bu o’quvchilarga vaqt va kuchlarini rejalashtirishga imkon beradi.

Transfer imtihonlari:​​

Yil oxirida bizda o’tish imtihonlari mavjud: majburiy matematika va ingliz tili va ikkita tanlov imtihonlari. Bizning fikrimizcha, fanlarni tanlash, imtihonga tayyorgarlik jarayoni, ushbu tayyorgarlikning metodologiyasi va rejalashtirilishi unga o’zini yaxshiroq anglashga, nima uchun bunday tanlov qilayotganini tushunishga, maktabdan keyingi ta’lim yo’nalishi haqida o’ylashga imkon beradi. Ushbu tizimda harakat qilib, talaba nafaqat yangi bilimlarni, balki rejalashtirish va tahlil qilish ko’nikmalarini ham oladi: u mavzuni qaysi vaqtda o’zlashtirish kerakligini, yakuniy ish qanday baholanishini, bu baholash nimani anglatishini, natijasini yaxshilash uchun nima qilish kerakligini biladi.

о-русском-отделении-школы

Shaxsiy o'quv traektoriyasi: OIS maktabida tanlov

Maktabimiz ishining asosini tashkil etuvchi yana bir tamoyil — bu tanlovning o’ziga xosligi. Bu, ayniqsa, o’rta maktab uchun juda muhimdir, bu erda bolalar qaysi universitetga borishiga qarab o’quv dasturlarini qurishlari mumkin. O’tgan yozda O’zbekiston prezidenti Shavkat Miromonovich Mirziyoyev o’rta maktab o’quvchilariga individual o’quv traektoriyasini yaratishda yordam berishlari kerakligini aytdi; endi oliy o’quv yurtlarida o’qitiladigan fanlar soni 16 tadan 11 taga kamaydi, shunda universitetga kirishni rejalashtirayotgan o’quvchilar darslardan birini yo’nalishlardan biri bo’yicha tanlashlari mumkin

  • kimyo — biologiya
  • matematika — fizika
  • matematika — chet tili
  • ona tili va ona adabiyoti — chet tili

Bizning maktabimiz hatto bu tendentsiyadan biroz oldinda edi, bizda bu yondashuv allaqachon amalga oshirilgan va ikkinchi yil davom etmoqda: o’rta maktab o’quvchilarida ham asosiy fanlar, ham kirish uchun zarur bo’lgan 3-4 ta chuqur fanlar mavjud. 10-sinfda yo’nalishni tanlash mazmunli bo’lishi uchun 9-sinfda o’quvchilarimiz har semestrda fan bo’yicha maxsus kursni tanlaydilar va ushbu maxsus kurs doirasida loyiha tuzadilar. Masalan, siz olti oy davomida biologiya, olti oy tarix bilan jiddiy shug’ullanishga harakat qilishingiz va nimani qiziqtirayotganingizni va nima yaxshiroq ekanligini tushunishingiz mumkin.

OIS maktabidagi yutuqlar: farqlash va xalqaro sertifikatlash

Shuni ta’kidlash kerakki, maktabda o’qitishda farqlangan yondashuv mavjud: 3-sinfdan boshlab ingliz tilida, 7 — sinfdan boshlab matematikada turli darajadagi guruhlar mavjud. Biz o’quvchilarni sinf ichida emas, balki bolaning muvaffaqiyati va maqsadlariga qarab parallel yoki ikkita parallel ichida guruhlarga ajratamiz. Umid qilamizki, kelajakda biz 5-9 sinflarda va boshqa fanlarda chuqur guruhlar yaratish imkoniyatiga ega bo’lamiz.

Biz o’quvchilarimiz natijalarini xalqaro ekspertizadan o’tkazish ustida ishlayapmiz, mustaqil tashqi baho olgan. Bu ota-onalar va talabalarning o’zlari bizning birgalikdagi ishimizning ob’ektiv natijasini ko’rishlari uchun kerak. Deyarli barcha o’quvchilarimiz 10-11-sinflarda IELTS-ni topshirishadi va natijalar odatda juda yaxshi. Masalan, hozirgi bitiruvchilar orasida IELTSni 7,5 ga topshirgan ikkitasi bor.

Maktabdagi turli xil to'garaklar va loyihalar

Bizning ta’lim dasturimiz haqida gapirganda, albatta, doiralarning juda katta tanlovini ta’kidlash kerak — darslardan keyin kam baholanadigan narsa. Bizda kino klubi, biologik to’garak, munozara klubi, shaxmat, matematika to’garagi, san’at studiyasi, raqs, vokal, zargarlik to’garagi, sport seksiyalari, stol o’yinlari klubi va boshqalar mavjud. Shuningdek, turli xil o’quv sayohatlari, ekskursiyalar, ham mavzu, ham jamoani shakllantirish uchun mavjud. Umid qilamanki, asta — sekin maktab asosida biz muzey pedagogikasi deb ataladigan tizimni amalga oshira olamiz-bolalar nafaqat muzey xodimlarini tinglabgina qolmay, balki o’zlari biror narsani o’rganadilar, ma’lumot to’playdilar va tizimlashtiradilar, tengdoshlari uchun darslar o’tkazadilar. Biz fanlararo loyihalarni amalga oshirishni boshlaymiz, maktab o’zini o’zi boshqarish tizimini rivojlantirish ustida ishlaymiz.

Ko’p narsa bajarildi, hali ko’p ish qilish kerak, lekin hozir biz aytishimiz mumkinki, bu maktab uchun qiymat ko’rsatkichlari qaror qildi. Biz ishonamizki, maktab vaqti — bu odam biror narsani o’rganishdan tashqari, diqqatni jamlagan mehnat va engish tajribasiga ega bo’ladigan vaqt. Buni ryukzak bilan piyoda yurish bilan taqqoslash mumkin: hech kim uni siz uchun olib yurmaydi, siz borasiz va yukingizni o’zingiz olib yurasiz, bu siz uchun qiyin, ba’zan juda qiyin — lekin siz cho’qqiga chiqasiz, ryukzakni olib tashlaysiz, yo’lga qaraysiz va qanday yaxshi ekanligingizni tushunasiz, o’zingizni hurmat qiladigan narsangiz bor. Biz o’zimizni ta’minlashga intilamiz talabalar oladi o’z-o’zini rivojlantirish zavqi, bu mashaqqatli mehnat va kurashsiz mumkin emas.

Maktab haqida ko’proq ma’lumotni bizning blogimizda topishingiz mumkin:

Хочу в «Oxbridge»
Оставьте заявку на получение бесплатной консультации. Наш менеджер подробно расскажет вам о нашей школе

Оставить заявку на поступление

Qabul qilish uchun ariza qoldiring